• 30-05-2019 22:21

Bakan Geldi'de Ne Oldu

Soma zehirlenmeye, sürünmeye ve kandırılmaya aynen devam ediyor..! Geçmiş olsun…”

Bakan Geldi'de Ne Oldu

CHP’li Soma Belediye Meclis Üyesi Önder ADar geçtiğimiz günlerde Soma’ya gelen Enerji Bakanı Fatih Dönmez ile ilgili eleştiride bulundu. Soma faciası sonrasında işten atılan madencilerin tazminatları, esnafların 15 milyon liraya yakın alacakları, ilçenin hava kirliliği konusunda herhangi bir açıklama yapılmamasını eleştiren Adar, “Yani anlayacağınız batı cephesinde değişen bir şey yok.. Soma zehirlenmeye, sürünmeye ve kandırılmaya aynen devam ediyor..!” dedi.

Adar konuya ilişkin açıklamasında şu ifadelere yer verdi, “Sefa geldi hoş geldi sayın bakan ama malesef boş geldi ! Günlerdir bekliyorum Soma’ya acaba müjdeli bir haber verdi mi diye ! Gazetelerde tek bir haber bulamadım. Öyle ya üstelik bu kez AKP’den Soma milletvekilimizde var artık, müjdeler yağar diye bekledik ama boşa beklemişiz. Mesela 5 yılı geçti kazalı madenden işten çıkarılan 2831 işçiye bir türlü ödenmeyen tazminatları bayram öncesi ödenecek mi, Somalı esnafın bu kazalı madenden alacağı olan 15 trilyon lira civarında para esnafa verilecek mi, malumunuz termik santralin bacası Somalıları zehirlemeye artarak devam ediyor acaba enerji bakanlığı bacalara arıtma ünitesi ve elektrofiltre taktıracak mı ? İşte özellikle bu konularda Soma’lılar sayın bakandan güzel haberler beklediler ama sayın bakan bir tek müjde vermedi ! Soma’nın vekili, Soma’lı siyasetçiler(!), gazeteciler hiçbirşey sormadılar ; sayın bakan da açıklama yapmadan gitti. Zaten akşam saati geç geldi iftarını açtı, yedi içti ve gitti. Soma ise ekonomik ve sosyal çöküşe aynen devam, bu gidişle ve bu kafayla da bi cacık olmaz !
Yani anlayacağınız sevgili dostlar, batı cephesinde değişen bir şey yok.. Soma zehirlenmeye, sürünmeye ve kandırılmaya aynen devam ediyor..! Geçmiş olsun…”



Etiketler: Soma Kömür Bakan
HABERE YORUM YAZIN
Habere Ait Yorum Bulunmamaktadır....

Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.